onsdag 13 juli 2011

Svarta kittylurar och saltvatten

Varit på en liten minisemester kan man säga, vid kusten i Varberg på campingplats, med min pojkväns familj. Tog dock inte med mig kameran, vilket jag ångrar starkt. Men det var i alla fall skönt att bada i Svenskt saltvatten.
Vi tog en sväng till Ullared, och jag hittade nya lurar. Sedan mina favorit lurar, ett par skullcandy pajade i ena luren rätt upp och ner (kan ha varit den stränga vinterkylan?) och lurarna efter det pajade...(sladden fastnade i hjulen på datorstolen... Otur...)
Nu har jag hittat ett par nya som jag gillar, dock klämmer de åt nästan lite för mycket runt huvudet, men det är ganska okej ljud! 
Ska käka bilar nu och måla, och smaka mystiska kakor men en mystisk deg av blommor. (ringblommor)


 Den mystiska degen. Som ska bli kakor... @_@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar